JSON: sites/ccac/themes/ccacTurisme/templates/frases (ok) turisme.altcamp.cat
/dades/munidipta
/dades/munidipta/sites/ccac/themes/ccacTurisme/templates/frases.json
logo CCAC

"XALA L'ALT CAMP" , la nova campanya turística del Servei Comarcal de Turisme de l'Alt Camp

07/03/2023

"XALA L'ALT CAMP" , la nova campanya turística del Servei Comarcal de Turisme de l'Alt Camp

Durant el pròxim mes de març es publicaran al perfil d’Instagram de @turismealtcamp un seguit de sis vídeos promocionals de la mà de la Pepa Plana, l’Aina Mallol i els Figa Flawas en els quals compartiran els seus racons preferits de la comarca.

Per altra banda, mitjançant aquests vídeos, es convidarà els comarcans a gravar i compartir a Instagram el seu propi testimoni explicant la seva manera de “xalar” l’Alt Camp des del seu indret favorit, amb el hashtag #xalalaltcamp.

El Servei Comarcal de Turisme de l’Alt Camp inicia una nova iniciativa promocional: “Xala l’Alt Camp”. Es tracta d’una campanya que es desplegarà durant aquest mes de març i que tindrà com a objectiu donar a conèixer la comarca de l’Alt Camp arreu de Catalunya a través dels testimonis, les anècdotes, les històries i els indrets favorits dels mateixos comarcans. “Xala l’Alt Camp” busca obrir el territori a través dels qui la gaudeixen des de la quotidianitat, fent palès dels valors de proximitat i hospitalitat que la caracteritzen. Aquesta campanya es durà a terme a Instagram i Facebook i constarà de dues fases per assolir la fita presentada anteriorment.

En primer lloc, l’acció promocional iniciarà amb la publicació de sis vídeos curts a Instagram, en format reel, protagonitzats per la pallassa Pepa Plana, la presentadora Aina Mallol i els Figa Flawas, quatre personalitats de renom de la comarca. El primer reel ja es troba disponible al perfil oficial de @turismealtcamp, la resta s’aniran publicant progressivament durant el mes de març.

Aquests audiovisuals, elaborats amb la col·laboració de Vilaniu Comunicació, mostraran diversos indrets de la comarca (tals com el Reial Monestir de Santes Creus, el Columbari Romà de Vila-rodona, el Castell de Vallmoll, el Convent de les Arts, la plaça de l’Oli de Valls un dia de mercat, el Santuari Mare de Déu de Montserrat de Montferri, el Mazinger Z del Mas del Plata o Miramar, entre d’altres) de la mà dels protagonistes abans mencionats, que n’explicaran els vincles personals i la seva manera de “xalar-los” (sent aquesta última paraula l’eix principal de la campanya, apel·lant l’originalitat del nostre argot i parla). Així doncs, es donaran a conèixer els principals referents turístics de la comarca a través de personatges que generen una significativa repercussió al públic català general, segmentat per l’ocasió en públic sènior (a través de la Pepa Plana), públic familiar (a través de l’Aina Mallol) i públic jove (a través dels Figa Flawas).

Finalment, l’últim reel que es publicarà serà protagonitzat pels Figa Flawas, que acabaran convidant a tots els usuaris que visualitzin els vídeos a gravar el seu propi, des del seu indret favorit de la comarca compartint què representa per a ells l’Alt Camp i, de nou, la seva manera de “xalar-lo”. Així es donarà el tret d’inici de la segona fase. Els vídeos s’hauran de penjar a Instagram amb el hashtag #xalalaltcamp, cercant la consecució del principal objectiu: fer córrer per les xarxes vídeos curts on els mateixos comarcans, reconeguts i anònims, puguin donar a conèixer la comarca des del seu propi punt de vista i des de racons amb significat i història, siguin els més icònics o els més desconeguts i amagats.

Tan bon punt aquest últim reel s’hagi compartit al perfil oficial d’Instagram del Servei Comarcal de Turisme (@turismealtcamp), el termini per penjar aquests vídeos s’entendrà obert i s’estendrà fins al 12 de maig del 2024. El vídeo haurà de durar entre 30 i 60 segons i hi podran aparèixer un màxim de quatre persones. Serà necessari que, a més del hashtag #xalalaltcamp, es mencionin els perfils de @consellaltcamp i @turismealtcamp i s’haurà d’indicar, al text que l’acompanyi, el lloc on està fet, amb una opcional i breu explicació.

Entre les persones que participin penjant un vídeo, es realitzarà un sorteig especial i exclusiu vinculat als personatges de renom que han participat en la campanya que serà anunciat en breu, com també les bases per participar-hi. També es farà una selecció d’aquests vídeos per tal de fer un espot publicitari de cara al 2025.

Notícies relacionades